Podmínky pro získání německého občanství.
Krajane.cz - Belgie | Británie | Francie | Irsko | Kanada | Lucembursko | Nizozemsko | Nový Zéland | Rakousko | Řecko | Španělsko | Švédsko | Švýcarsko | USA
Aachen | Augsburg | Berlin | Bonn | Bremen | Dortmund | Dresden | Düsseldorf | Erfurt | Frankfurt | Freiburg | Hamburg | Hannover | Karlsruhe | Kassel | Kiel | Köln | Konstanz | Leipzig | Magdeburg | Mainz | Mannheim | München | Nürnberg | Passau | Regensburg | Rostock | Saarland | Stuttgart | Trier | Ulm | Wiesbaden | Würzburg | Jinde v Německu
Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk de en
 
Stran: [1] 2 3 4 5 6 ... 21   Dolů
 
Autor Téma: Podmínky pro získání německého občanství.  (Přečteno 2109891 krát)
Old Shatterhand



Karma: 1
Příspěvků: 11


« : Listopad 23, 2013, 08:30:37 pm »


Dobrý večer,

omlouvám se,ale musel jsem založit nové téma,protože nevím,jestli by někdo četl staré diskuze.Jsem tu nováček čerstvě zaregistrovanej,takže se předem omlouvám,pokud dělám cokoliv špatně.

Moje otázky se týkaj německého občanství,protože plánuji časem se zbavit českého a vzít si pouze německý,protože mám v plánu v německu zustat napořád až do své smrti a to jak kvůli bydlení,tak důvod kvůli práci + německá přítelkyně.Jazyk by nebyl problém,ale nevím co vše člověk musí splnovat a co vše se musí z ČR odhlásit a co nahlásit v Německu a jak přesně postupně jako manuál krok za krokem.Doporučení sem jsem dostal od dobrého kamaráda,ale pořád mě hodně věcí mate ohledně podmínek atd.

Ještě rád bych zjistil informace pro jednu paní která by si občanství asi nechala oboje a podle situace se časem rozhodla jak dál a ještě pro jejího malého pejska co vše je potřeba atd.(Odhlášení-nahlášení a podmínky).

Jinak jsem hodně uvažoval o místech jako Berlín,Norimberk,Mnichov,Kolín nad rýnem,Bonn a další a popravdě nejvíc uvažuji o Mnichově,Bavorsku a Berlíně.Proto mi jen chybí ten manuál krok za krokem,abych věděl co zařídit mejlíkem nebo nejlépe osobně.